A present in the box, announcing the new gadget of mine (Tq beb, I'll treat u more Salvatore Ferragamo F perfume lagi nanti).
I'm not a really high-tech type of person, so bila org cakap pasal I-phone or Blackberry I blh je ignorekan although my officemate sorang tu slalu ckp I-phone best and bla bla lainlah kalau org cakap pasal baju, shuz and handbag I akan jadi sgt kecoh. My previous phone pun biasa-biasa aje, janji ada kamera best untuk menggerdiks itu sudah cukup untuk I. Just imagine jalan2 dekat Low Yatt boleh buat I pening and pitam rasa nak cepat2 balik bila nampak benda hi-tech sana sini tapi kalau jalan dekat syurga dress, shuz atau handbag letaklah I 10 jam kat situ pun tidak apa.
First time I dpt phone ni, I fell in love with the colour, whitish so cute hahahhaha lagi skali bimbo. Bukankah org kalau suka kat hanfon akan melihat pada functionnya but I tak, I tgk kaler dia dulu functions perkara kedua. Kalau dapat kaler pink kan lagi best. Shut up you primadona! Sudah org bagi lagi mau demand pink2.
And yesterday I watched The Proposal movie, the movie was so hilarious and giler awesome, I gelak till terbangun2 dari seat I. I noticed that Sandra Bullock used the same phone like mine, and I was like mcm nak jerit 'Hey U Sandra, I used the same phone just like you'. Waras ke tak kan mmg nak kena baling popcorn dgn org blakang if buat mcm tu. Hahahahaha. Ryan Reynolds adalah sgt hot in this story especially part dia buka baju tu..drooling je tgk bdn best camtu. Yummy. Korang...pergilah watch, best and dijamin tak rugi ah.

Picture courtesy by : http://www.geeksugar.com/
No comments:
Post a Comment