Being a girl, make up stuff is a must. I love make over sbab masa tulah nak feeling cantik n dunia ini ana yang empunya. Cheh!! That day jalan-jalan kat KLCC, tensi-nya pasal with work, I nampak Estee Lauder tgh buat promo for make over.
1. I pun tadah muka I kat akak Estee Lauder kat Level Concourse itu. Gigih dia tenyeh muka I ni nak bagi cantik lah konon, time ni muka I mmg takde secalit make up pon sbb kusut sgt so dah senang utk dia so takyah tanggalkan my make up dah. I chose glamour theme.
2. Then hairstyle by Miko Hairstudio, gigih jugak mamat tu gulung-gulung kan rambut I. Malulah jugak sebab semua orang kat tingkat atas tgk ke bawah nak tgk makeover tu. Tapi I buat muka primadona je.
3. Then next station tukar baju sponsored by Eclipse, baju dia biasa je plain kaler terang benderang biru, kuning, merah, putih, hitam ok mcm bendera malaysia kan? I chose electric blue sbb nampak fresh sikit bila ambil picture.
4. Then part ambil gambar paling best for me, sbb the photographer dont need to instruct me to do this or do that cause, all my pose he said good..good..good..tak mencabar btul photographer ni. So the hasil is this:

And last I redeem the Estee Lauder make up worth RM 199. Sukalah kan tambah lagi koleksi and i love the make up bag.
No comments:
Post a Comment